marți, 24 ianuarie 2012

Fa un Copil Fericit!

Un grup de copii din comuna Chiselet, elevi si studenti au pus la cale o actiune deosebita. Au ajutat 2 familii din comuna Dorobanţu, una din familii având 10 copii, cele mai mici fiind gemene de 10 luni, iar cealaltă familie cu 3 copii.Au contribuit la gestul frumos de astazi : Neagu Adrian,Fam.Neagu,Fam. Zarnoeanu , Elena Stefan, Vidu Nicusor, Iancu Corina, Georgiana, Dumitru Mihaela , Silvia Dobre, Mirela,Stefania, Mirela, Daniela,Tonghioiu Daniela,Fam. Anciu, Anca, Bianca....Iar cu transportul Milica Bibu
Grupul de tineri





Familia cu cei 3 copii












5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Sigur! Ma bucur pentru intentia de ne ajuta sa facem o bucurie unui copil! Va rog sa imi dati detalii despre cum va ganditi sa ne ajutati.Ma puteti contacta la nr:0785438891 sau la adresa : stefineagu@gmail.com

      Va multumesc,

      Stefania Neagu

      Ștergere
  2. Am sa ajut si eu cand voi veni in tara (in Iulie),in mare parte de masura am sa ajut cu alimente.
    Ma bucur enorm de mult ca am gasit acest site,deabea astept sa donez...deabea astept sa ajut oameni care sunt in necazuri,oameni saraci si amarati in adevaratul sens al cuvantului.
    Dumnezeu sa va binecuvanteze pt.ajutorul care-l oferiti acestor oameni amarati .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://fauncopilfericit.wordpress.com/ este noul blog deoarece acesta nu mai imi dadea voie sa public si fotografii...pe viitor pentru a urmari activitatile campaniei va rog sa intrati pe blogul de mai sus! Va multumesc!

      Ștergere
  3. Sigur, cu mare drag astep ajutorul dumneavoastra! sa bucuri niste copii este cel mai frumos lucru!

    RăspundețiȘtergere