marți, 21 februarie 2012

Pentru o fapta buna!


De multe ori, cuvintele ne vin in minte si astfel cream lumi, contemplam vise, descriem stari. Sunt sentimente pe care le simti atunci cand scrii si care se revarsa atunci cand pui punctul ultimei fraze din ultima strofa.
Ma inspira lucruri comune, momente si trairi cantate de poeti adevarati, cu mult inaintea mea.Scriu de drag, pentru ca nu stiu cum si de unde imi vin vorbele.
De multe ori o melodie imi induce o anumita stare, alteori o zi superba de toamna, alteori iubirea sau fericirea sau oricare alt sentiment care imi invadeaza sufletul intr-o clipa de frumos.
A scrie este frumos iar aceste poezii sunt scrise in momente de inspiratie, momente nu neaparat traite, dar cumva soptite, scrise cu penita in foile inimii, la un moment dat.


Anul trecut in perioada sarbatorilor de iarna, un ingeras mi-a soptit ca pot sa ajut pe cineva....
"De suflet" , o carticica de poezii scrisa de mine, este minunea care a adus zambet pe chipul unor fetite...
Lansarea de carte a avut loc in liceul meu...iar banii stransi din vanzare am cumparat cadouri pentru doua fetite fara mama...


Acelasi lucru vreau sa il fac si acum... Aceeasi carte "De suflet" sa aduca bucurie in sufletul altor copii....
Pretul este de 5 lei iar banii vor ajunge la copii care au nevoie de ajutor!
Pentru detalii : stefineagu@gmail.com sau puteti lasa mesaj....

Am simtit dulceata fericirii,
Am auzit sunetele regasirii,
Am simtit durerea singuratatii,
Am trecut prin toate ale vietii.

Am plans la fericire,
Am ras la tristete,
Am fugit de amagirea sentimentelor
Si am fugit de ecoul durerii.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu