duminică, 11 martie 2012

La multi ani Alin si Florin!


La multi ani Alin si Florin!

Va scriu cu ochii plini de lacrimi...vizita de astazi a fost cu totul speciala...pe langa faptul ca am sarbatorit 2 copii minunati si am fost primiti cu aceeasi caldura...parca suntem o familie....am avut parte si de un cadou special, frumos si mai ales sensibil....pt mine o sa ramana cel mai frumos cadou! Mi-au daruit cate o felicitare impreuna cu o floare pt 8 Martie. Acesti copii nu au avut cui sa spuna ieri “La multi ani, mamico!”.Cuvinte din acele felicitari m-au facut sa plang…si acum am un gol in stomac…
Mi-e asa mila de ei...sunt copii minunati. nu pot sa inteleg ce suflet a avut acea femeie pt ca mama nu o pot numi.... sa isi lase ingerasii si sa nu o mai intereseze nimic....Tatal este de admirat.
Desi inca sunt mici si firavi, Alin si Florin merg cu pasi marunti prin viata dura care ii tot incearca.In aceasta saptamana au mai crescut cu un an…dar acest lucur nu face decat sa ii faca mai responsabili, mai grijulii, mai ales pe Florin pentru ca este cel mai mare.
Ne-am bucurat alaturi de ei si speram ca le-am facut zilele de nastere mai frumoase! Acesti copii ne sunt foarte dragi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu