sâmbătă, 17 martie 2012

Soare si in sufletul copiilor!

A venit primavara!!!!
Iar asta ne face sa fim si mai buni cu oamenii din jurul noastru!
Un grup de tineri cu sufletul curat ne-au ajutat in aceasta campanie. Alimentele, dulciurile si cadourile le-au adus zambete copiilor care ne sunt din ce in ce mai dragi!
Am mers la cei 3 baietei , din Varasti, care ne sunt foarte dragi. Erau ca niste albinute pe afara, isi ajutau tatal la curatenia prin curte!Au lasat munca pentru cateva minutele si am incins un meci de fotbal! Doar s-a incalzit afara! Ne-au daruit si ghiocei. Baietelul cel mare a zambit, iar acest lucru ma face fericita! Are un zambet minunat!
Azi am mai cunoscut o fetita blonduta cu ochii albastri, de clasa a 4a din comuna Chiselet. Locuieste doar cu mama ei. Venitul nu este deloc mare,mama nu are loc de munca.
Tot in Chiselet am mai fost la 2 fetite minunate care locuiesc doar cu tatal deoarece mama lor a murit acum cativa ani. Fetitele sunt clasa a 4a si clasa a 7a. Sunt foarte frumoase si simpatice foc.
Descoperim cate ceva nou de fiecare data si ne intoarcem acasa plini de bucurie!


Multumim din suflet tinerilor! Sunt niste persoane deosebite, ma bucur ca i-am cunoscut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu